Jarný detoxikátor :-)

Krásne ránko voňavé zelené a slnečné - jarné :-)  Tak som sa ponaťahovala v posteli, ešte zo zavretými očami spracovala sny, naplánovala deň, utriasla myšlienky a vyčistila myseľ a potom pomaly presun na pozdrav slnku. Pozdrav slnku naštartuje metabolizmus, ponaťahuje svaly, zbaví telo negatívnej energie.
(Aby som nezabudla, pred spaním si nechajte odstáť vodu, ráno do nej pridajte šťavu z pol citróna a  na ránko máte nachystané od smädu zásaditý nápoj :-) )
No ale poďme teda už k rannému detoxikátoru - môj green power - obľúbené smoothie, ktoré poskytne okrem detoxu veľa energie, alkalizácie a enzýmov (smoothie nadšenci isto poznajú - alebo obdobné niečo):

POTERBUJEME:
2cm zázvoru - nastrúhaný na jemno
dve hrste špenátový listov
hrsť petržlenovej vňate
hrsť šalátových listov
pol uhorky (alebo 1 malá)
1/2 hrste mäty (podľa chuti aj viac)
šťava z 1/2 citrónu
1 stonkový zeler 
250 ml kokosová voda
1 ČL spiruliny

Ja všetko krájam na malé kúsky (teda tvrdú zeleninu, listy nie) nakoľko ešte nemám super mixér :-) ale už som jeden objavila, porovnateľný s Vitamixom, ale o 3/4 lacnejší, tak zrejme idem do toho. No, čiže je jasné, že všetko spolu zmixujeme a pijeme :-) Keď je času, sadnem na balkón a dýcham k tomu ešte tú úžasnú jarnú vôňu.



A keď sme pri tom zelenom a rastlinách, v piatok bude v centre Mayura prednáška s Janom Vopršalom - Divoké byliny a buriny v kuchyni. Teším sa už teraz na ňu, vezmem košík cez víkend a pôjde sa na zber :-)

Prajem Vám krásny deň a slniečko v duši :-)


Namasté

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára